Wednesday, September 15, 2010

TEMBAK FOTO (PHOTOSHOOT)

PHOTO-SHOOT

Ini adalah contoh gambar2 yang di ambil oleh Iqbal Arif ( student aswara)..ini adalah lakonan semata2...xde kaitan ngan kapel atau hubungan sulit...

LOCATION : JANDA BAEK
TALENT : KIRA & PALI & ERIC FUZI
PHOTO BY : IQBAL ARIFF




menyarungkan baju kepada kira...so sweet



berpisah antara dua dunia....

aku paling suka pic nieh...aku nampak nakal gle


muka blur...


kuang ajaq punya eric...


nie babak paling aku xsuka...


asal badan aku macam tuh hah....

shot paling menarik....gitar...i love gitar...


nampak chomel x kira...


aku memang seorang yang romantik...sweet


black n white...aku putih..kira hitam...haahhahaa


asal ??ade problem...ape...awak nak masuk minang saya....gile..


semua foto ini dijayakan oleh iqbal arif...ucaplah tahniah pada beliau....aku suka pic nieh..pasal aku ade dalam pic nieh....hahahahha....aku ngan shakira adalah kawan rapat....kami xde hubungan....(ye ke)...hmm...belum sampai seru lagi kowt...hahahahhaa......

shakira....wanita yang lasak...sweet...chomel...aku kenal die masa orientasi pelajar intake 2010....aku xtaw lak die nieh kawan em em aku dulu...hahahaaa...kami agak rapat...tapi kami kawan biasa jer....hahahahha....

aku harap...ade lagi lorh foto2 macam nieh.....sekurang2 nya..aku boleh gak belajar sesuatu.....

dengan harapan...

majulah sukan untuk pemain kita.....boleh naek gaji...hahahahhaa....


No comments:

Post a Comment