Wednesday, September 15, 2010

I LOVE MY FRIENDS


ASWARA - MY RUDE FRIEND

nama aku muhammad fadly ishak...owng panggil aku pali....aku study kat aswara...tahun 2...aku memang owng gile...nakal...jahat....mulut kuang ajaq....gatal dan biadap....aku seseorang yang boleh dikatakan kuat melawan cakap....menggunakan kekerasan.....aku gembira kerana ini adalah diri aku....pali....

antara student tertua (zul lagi tua)......aku suka kehidupan aku kat aswara...bagi aku...aswara bebas dari segalanya....aku sayang kawan2 aku....kalau korang berani sentuh diorang....silakan..... 8====D

suka isap rokok dunhill...tapi sekrang dah tukar ke peter... (sume salah zul )........pernah di senarai hitam kan di International Islamic College sebagai pelajar yang paling baik...(kenangan terindah ) pernah dibuang college di KPTM..kes.....buang sampah ke dalam tong sampah ( salahkah daku )......

sedutan gambar trip ke Janda Baek 



meor gonzales, iqbal Gallagher, Paly, Hocy, Eric (new) 


ikhwan sya..nama penah ku dengar di college lama...hmm...jahat nieh


ikram, ikhwan sya, aliff


seekor2 muka macam sial....


bodo punya rimau....



KALU KORANG BERANI CARI PASAL SAMA KAWAN2 QU. .....SILAKAN.....


THANKS BEING MY FRIENDS....ALL GUYS....I LOVE U GUYS

No comments:

Post a Comment