Tuesday, September 14, 2010

CINTA PALSU ATAU BENAR ???


aku penah fikir,betulkah cinta itu wujud ataupon rekaan perasaan yang hanya pada nafsu semata2.yela aku byak tgok citer drama ''kita'' tue,xabis cinta2 cinta2 cinta2...kelakarkan...
                          
Budak2 zaman sekarang mudah sangat perangkap ngan cinta,hensem skit,cantik skit terus nak couple,dh borink tinggal,masa couple diorang kata seidop mati sama2,tapi bila gaduh skit clash macam nak rak...hahahaha....kes kayu tiga,xserasi,xhensem,xlawa,gemok,bodoh dan miskin...hehehe....
 aku rasa cinta dh xwujd lagi macam citer romeo&juliet,beauty and the beast or anything else..cinta pada body dan wang semata2...menipu kalu 56% pompuan yang ditinggalkan xpenah serah body,pompuan senang pujuk,kenal sehari dua dah boleh 'MAEN'..

sekarang nie bayangkan pompuan melayu kita macam2 aksi divideo bab maen nie...bogel macam biasa jer,xde ape nak heran..aku rasa video yang ada kat malaysia tentang melayu mesti beribu2...itu yang dirakamkan,yang xrakam.,,agak2 berapa banyak la...bodo betol masyarakat kita nie....bukan suma yerk..setengah jer.
 
p/s:kata kat orang,aku pon sama,sampah
p/s:sowey wat sume yang terasa,aku salah,sampah,mana ada perasaan
p/s:renung fikir dan luahkan...

No comments:

Post a Comment