Sunday, October 3, 2010

MPP DI ASWARA

aswara secara tiba-tiba telah mengumumkan bahawa majlis perwakilan pelajar di aswara akan ditubuhkan.Aku agak tak ambek kisah, bagi aku MPP nieh adalah sebagai biasa...ade atau tidak...sama jer...ini kerana, aku penah belajar dipelbagai tempat, MPP di setiap tempat aku belajar kebanyakkan tak ade makna...just ade nama jer...

tapi nie kali pertama aku terkejut kerana nama aku telah dicalonkan sebagai wakil pelajar filem video.Bagi aku, kenapa aku dipilih sebagai calon.Bagi aku lebih ramai layak untuk jawatan nie.Aku hanya seorang pelajar yang nakal dan suka wat kaco...aku nie dah la perangai kuat melawan dan haluan kiri skit2...hahahahah....

tapi sedikit sebanyak, ini membuatkan hati aku lega kerana, xsangka masih ade orang percaya dan berharap aku mampu mengubahnya.Bagi aku, sapa2 yang pegang MPP sama jer...bagi aku, Aswara yang penting kerana, diorang yang meluluskan atau tidak cadangan wakil pelajar.Jika Aswara tidak setuju, ahli2 MPP nak kata ape??hanya mampu berdiam diri.Umpama kambing hitam.

Aku harap Aswara mampu mendengar rintihan pelajar selepas ini.Banyak benda kena tukar kat aswara.walaupon aswara sebuah institusi yang WOW dan Terbaek yang penah aku jumpa..aku harap aswara  mampu "melangkah bersama tradisi"

ok...aku cuma nak cakap??

MPP....ape kepentingan nya bagi pelajar ?????

adakah kebaikkan atau sebaliknya bagi pelajar??

jika aswara tidak mementingkan kuasa MPP...

akan ku segera meletakkan jawatan.....

p/s: saya hanya pelajar biasa yang perlukan bimbingan....
hope, aswara lebey maju dan jaya

No comments:

Post a Comment