Saturday, October 2, 2010

jauh dekat dihati

aku mulai rungsing tentang perasaan aku terhadap seseorang ini.Walaupon kami jarang berjumpa atau bercakap, akan tetapi aku mula ade perasaan yang pelik.Perasan seperti tidak boleh hidup tanpanya, Pelik betol perasaan ini.Siapakah dia??chantik ka beliau??umor berapakah?? persoalan yang bakal aku tempuhi oleh rakan-rakan semua.
Pada mulanya, dulu aku sudah menyatakan pada diri aku bahawa tolak perasaan ini, tanamkan dalam tanah...biar ia hidup...tetapi sekarang dah laen...tapi aku masih ragu-ragu, betolkah ape yang aku buat selama nie....
Perasaan ini......aku budak nakal???mahukah dia???sepadan ke aku ngan dia...persoalan yang perlu dijawap....xde lah orang cakap, burung nuri dengan burung antu...bahaya....

Aku harap, jarak jauh antara tempat atau umo, diharap tidak ade masalah....

aku memberi peluang pada diri aku dan dia....
sekali kantoi....
undi tak percaya kat parlimen...

hahahahhaaa.....

No comments:

Post a Comment